homeland logo homeland symbol homeland text

ZAVŘÍT MENU

Back officespecialist & coordinator

Jsme Homeland.cz, renomovaná realitní kancelář s inovativním přístupem zaměřená na segment prémiových nemovitostí. Našim klientům pomáháme najít nejen bydlení, ale skutečný domov. Jsme mistři prezentace a svou práci děláme s nadšením a důrazem na detail. Našim cílem je maximální zážitek z nabízených služeb a profesionální přístup založený na osobním kontaktu a vzájemné důvěře.

Koho hledáme?

Jsi čerstvý absolvent nebo student posledního ročníku ekonomicky zaměřeného oboru, případně jsi studentem doktorandského studia s ekonomickým zaměřením? Hledáš místo, kde budeš moct skloubit školu se startem své kariéry v oblasti managementu a řízení podniku a naplno využít své dosavadní znalosti? Chceš řídit komplexní chod officu od přípravy obchodních kampaní až po marketing a být nepostradatelnou oporou našeho týmu? Pokud ano, hledáme právě tebe!

Do našeho týmu hledáme zodpovědného člověka s vynikajícími organizačními a analytickými schopnostmi a prezentačními dovednostmi, který se nezalekne žádné výzvy. Hledáme talent, který vidí řešení tam, kde jiní vidí problém. Především však hledáme někoho, komu to přirozeně pálí a nemusí mít nutně zkušenosti z velké čtyřky.

Co tě u nás čeká

  • Komplexní organizace chodu byznysu, žádná sekretářská práce

  • Správa interních IT systémů ve spolupráci s našimi IT specialisty

  • Správa webu a copywriting

  • Řízení marketingových kampaní Google, Seznam, Facebook

  • Úzká spolupráce a rozvíjení obchodních vztahů s lídry českého realitního trhu

  • Příprava obchodních nabídek a řízení byznysových kampaní

  • Komunikace s klienty

  • Příprava a řízení náborů

  • Občasná komunikace s médii

Co ti nabízíme

  • Práce na plný i zkrácený úvazek

  • Atraktivní kanceláře v centru Prahy, situované na ulici Národní v budově Drn, se střešní terasou s nádherným výhledem na panorama hlavního města

  • Občerstvení na pracovišti

  • Příjemná pracovní atmosféra ve skvělém kolektivu

  • Zaměstnanecké benefity: možnost práce na home office, sick days, časová flexibilita, mobil, laptop

  • Nástup možný ihned

Co od tebe naopak požadujeme

  • Ukončený druhý stupeň vysokoškolského studia nebo student posledního ročníku, případně student doktorandského stupně vysokoškolského studia

  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)

  • Angličtina minimálně na úrovni B2

  • Řidičský průkaz skupiny B (může se stát, že bude třeba cestovat firemním autem na obchodní schůzku)

  • Výborné komunikační, analytické a organizační schopnosti

  • Reprezentativní vystupování

  • Zaměření na detail, vrozenou inteligenci a smysl pro humor

  • Zkušenosti s copywritingem, žurnalistikou či jiným typem psaní výhodou



Máte zájem o tuto pozici? Kontaktujte nás

Naše kancelářské prostory

Místo, kde se dobře pracuje.

střecha
showroom
budova

Další volnépracovní pozice

Přidejte se k nám









Kontaktujte nás

Kontaktujte nás +420 731 544 904

Realitní kancelář Praha. Váš partner v oblasti prodeje a pronájmu prémiových nemovitostí.

KONTAKTY

Nové nemovitosti na Váš e-mail

Přihlaste se k odběru.